|
||||||||||||||||||
|
ARHIV NOVIC SLA
|
DHL ponuja okolju prijazno dostavo rezervnih delov v urbana območja• Električna vozila in omrežje lokalnih distribucijskih središč zagotavljajo ogljično učinkovite dostave • DHL in Renault si izmenjujeta znanje o trajnostni e-mobilnosti
DHL, svetovno logistično podjetje, je preoblikovalo dostavo rezervnih delov poprodajne logistike v avtomobilski industriji in izboljšalo tranzitni čas ter ogljično učinkovitost. Podjetje uporablja svoje omrežje lokalnih distribucijskih središč in dodatno izkorišča električna vozila za dostavo rezervnih delov po metropolah Evrope, Azije in obeh Amerikah. DHL pri tem sodeluje s svetovnim proizvajalcem vozil Renault, ki prispeva s svojim znanjem upravljanja avtoparka in električnih vozil, ki temeljijo na modelu Kangoo. “Na izziv za zagotavljanje trajnostne mobilnosti mora odgovoriti globalno omrežje zanesljivih partnerjev. S krepitvijo našega odnosa z DHL želimo združiti znanje obeh podjetij in skupno moč po inovacijah”, pravi Uwe Hochgeschurtz, višji podpredsednik prodajnega oddelka pri podjetju Renault. Za razliko od običajne dostave rezervnih delov mehaničnim delavnicam in avtomobilskim trgovcem po vnaprej pričakovanih potrebah, DHL vpeljuje dostavo just-in-time, ki znižuje zaloge za proizvajalce in prodajalce vozil. Kot v sodobnem proizvodnem obratu se material, potreben za vzdrževanje in popravila naroči le, če je potrebno. Bližina logističnih poslopij zagotavlja, da prodajalci rezervnih delov prejmejo rezervne dele hitreje, pogosto že v dveh urah in pol od oddanega naročila. Rešitev je že na voljo v različnih evropskih mestih v Veliki Britaniji, na Portugalskem, Španiji, Švici, Belgiji, Nemčiji, na Danskem Švedskem in Norveškem, kot tudi po Kitajski, v Los Angelesu in Miamiju. Osnova je DHL-ova razširjena logistična mreža in sodelovanje med DHL-ovimi divizijami: DHL Supply Chain vodi skladiščenje in naročila, medtem ko DHL Express skrbi za prevoz. “Potrebe uporabnikov so glavna prednostna naloga proizvajalcev vozil in kakovost in hitrost po dejanski prodaji vse bolj narašča. Ravno to ima velik vpliv na logistiko. DHL je našel trajno rešitev, ki znižuje stroške, zmanjšuje emisije CO2 in izboljšuje kakovost in hitrost dostave. Od tega imajo korist vse vpletene strani, od proizvajalcev do prodajalcev vozil ter uporabnikov, pri tem pa vsi prispevajo k doseganju ciljev varovanja podnebja, ki si jih je zastavil DHL,” pravi Manoella Willbaut, komercialna direktorica avtomobilskega sektorja pri DHL Customer Solution & Innovation. Proizvajalci vozil in dobavitelji sestavnih delov v avtomobilski industriji imajo podobne izzive glede trajnostne mobilnosti. Kot pri DHL-u, so si tudi sami zastavili jasne tarče; zmanjšati ogljični odtis, izboljšati kakovost svojih izdelkov in storitev ter vzpostaviti močno globalno omrežje. DHL-ovo partnerstvo s podjetjem Renault temelji na večletnem sodelovanju, ki vključuje trajnostne projekte s področja rešitve oskrbovalnih verig baterijskih sistemov za električna vozila. DHL je vodilni logistični ponudnik v avtomobilski panogi, ki podpira večje proizvajalce vozil in dobavitelje po vsem svetu. Avtor: DHL |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vse pravice pridržane lognet © 2025 Postavitev spletnega mesta in gostovanje PROLOG d.o.o., Logatec 1990 - 2025 Brez sejnih piškotov ta spletna stran ne more delovati pravilno |