|
||||||||||||||||||
|
ARHIV NOVIC SLA
|
MINISTER SE JE ZLAGAL!!!
Dne 12.09.2013. sem na TV gledal večerne Odmeve. Gost je bil minister za promet g. Omerzel. Na vprašanje novinarja ali je enormna podražitev cestnin usklajena s prevozniki, je minister odgovoril, da je usklajena. Minister me je z ekrana v tem trenutku mirno gledal v oči in se mi zlagal. Nič ni bilo usklajeno. Nič ni bilo usklajeno. Ne z našo zbornico, ne z GZS, ne z OPZS. Vsaj sistemsko, uradno in vidno ne. Če se je minister dogovarjal v gostilni s katerim od zborničnih funkcionarjev o podražitvi cestnin potem je bil to pogovor in dogovor na balkanski način. Dogovor, katerega ceno bo visoko plačalo slovensko cestno prevozništvo kajti argumenti vlade s katerimi je podražila cestnine so napačni in posledice bodo dvojne: - propad dela cestnega prevozništva blaga, - zvišanje cen prevoza blaga Minister ne ve: - da je izračunan strošek tovornjaka slovenskega prevoznika okrog 1,36 evra/km, - da povprečni slovenski cestni prevoznik vozi, zaradi izjemne konkurence in anarhije na trgu, po ceni okrog 1 evra/km, kar pomeni, da bo samo strošek cestnine znašal skoraj polovico na trgu dosežene cene, - da imajo prevozniki, ki vozijo blago znotraj Slovenije in, ki izvajajo nacionalno distribucijo, večinoma vozila kvalitete EURO 3 ali manj - da so vozila kvalitete EURO 3 še vedno tehnično in tehnološko dobra vozila, - da ta vozila kvalitete motorja EURO 3, enako obrabijo AC, kot tista EURO 5, 6 ali 7 /oziroma karkoli si bodo že izmislili politiki v prihodnosti/ - da nas je on in ta vlada letos že »osrečila« z dvigom davka na uporabo motornih vozil, tako, da plačuje slovenski lastnik/uporabnik tovornjaka največji davek na vozilo v Evropi, pol večji kot npr. v Italiji ali Nemčiji, - da nam minister, ob tem ko plačujemo davek na uporabo motornih vozil, istočasno prepoveduje uporabo lokalnih cest, - da smo ena od redkih, če ne celo edina evropska država, kjer prevozniki plačujemo CO2 takso v višini 0,03744 evra/liter/ brez DDV - da porabi tovornjak, ki prevozi letno 120.000 km, 43.200 litrov goriva in plača državi 17.249 evrov trošarine /brez DDV - da plača isti tovornjak še 1.618 evrov CO2 takse, - da je bila cena 1 litra goriva v zadnjem predkriznem letu 2007 z vsemi dajatvami (z DDV in trošarino) 0,938 evra/liter. Istega leta je tudi bil zadnjič izračunan strošek tovornjaka na km. - da imajo DARS in ostale načrtovalne in upravljavske državne institucije še vedno enako število zaposlenih kot v času razvojne in naložbene ekspanzije, - da ima DARS dva zaposlena na 1 km cestišča, - da je DARS letos ob spremembi stopnje DDV plačal TRAFFIC DESIGNU 87.000 evrov za to, da je zamenjal v programu številko 0 s številko 2, - da je odnos število vozil na km na slovenskih AC najugodnejše v EU in s tem tudi izplen cestnin najugodnejši za DARS, - da ima Avstrija 2.200 km pravih AC z brezplačnimi in urejenimi parkirišči in Slovenija 600 km AC, brez ustreznih parkirišč, od tega tretjina AC, ki so bolj podobne navadnim kolovozom (goriški in prekmurski krak). Minister se je zlagal, da je s predstavniki zbornic, ki zagovarjajo in ščitijo interese dejavnosti, predlog povečanja cestnin usklajen. Imeli smo dva ali tri sestanke s tem, da je bil zadnji, ki je bil načrtovan z naslednjo vsebino, citiram:
» V skladu z zaključki sestanka 5.8.2013 vam v prilogi posredujemo tabelo s prikazom izhodiščne cene cestnine na km in popusti glede na EURO emisijski razred vozila. Dne 20.08.2013 je bil sestanek odpovedan s tekstom poslanim po mejlu: »če še niste seznanjeni je sestanek 21.08.2013 odpovedan«. Po tem ni bilo več vabil na usklajevanje, ni bilo sestankov, ni bilo predlogov in ni nobenih usklajenih dogovorov. Torej se je minister debelo zlagal. Ali lahko verjamemo takemu ministru?! Ministru vlade, ki je pravkar dala enomilijardno garancijo privatnima bankama zato, da bodo slovenski tajkuni še bolj bogati. Ministru vlade, ki pravkar obdavčuje naše nepremičnine v poslovni uporabi z enotno stopnjo 0,80 na osnovo, ki ni tržna temveč so jo določili birokrati. Ministru vlade, ki ščiti »nacionalni« interes slovenskih tajkunov, ki so svoje premoženje preselili v davčne oaze ali ga zapravili. Takemu ministru in taki vladi ne moremo verjeti! Italijanski prevozniki načrtujejo v naslednjem mesecu petdnevno nacionalno stavko. Mi se bomo o temu pogovorili na skupnem sestanku vseh treh zbornic v torek, 17. septembra 2013 v Ljubljani. Prevozniki, člani, pričakujem vaše predloge, kako ravnati, kako ukrepati, kaj narediti, ko oblast uničuje našo dejavnost. Srečno na cestah Evrope. Avtor: Lojze REHAR, AZ Avtor: LR |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vse pravice pridržane lognet © 2025 Postavitev spletnega mesta in gostovanje PROLOG d.o.o., Logatec 1990 - 2025 Brez sejnih piškotov ta spletna stran ne more delovati pravilno |