|
||||||||||||||||||
|
ARHIV NOVIC SLA
|
Deutsche Post DHL Group je prejemnik nagrade za k strankam najbolj usmerjeno podjetje v letu 2016Nagrada, ki jo podeljuje Customer Experience Excellence Network spoštuje pobudo ‘Prve izbire’ (ang. ‘First Choice’) za optimizacijo storitev
Bonn, 6. junij 2016: Na letošnjem svetovnem srečanju Customer Experience (CX) Excellence je Deutsche Post DHL Group prejelo za leto 2016 nagrado za "K strankam najbolj usmerjeno podjetje." Nagrado vsako leto podeljuje CX Excellence Network, združenje svetovnih podjetij, ki razvija strategije za pridobitev strank in spodbuja zadovoljstvo strank. Nagrada je odraz ambicij Deutsche Post DHL Group, da je k strankam najbolj usmerjen ponudnik v industriji – cilj je trdno vpet v Group strategijo 2020."Ves čas smo osredotočeni na optimizacijo procesov in metode, ki jih uporabljamo za okrepitev osredotočenosti na stranke," je povedala Iris Kaib, podpredsednica korporativnega urada za Prvo izbiro. "Pri Deutsche Post DHL Group pomeni osredotočenost na stranke, da vsak zaposleni poskuša vsak dan izboljšati svoje procese in metode, da se zagotovi maksimalna osredotočenost na stranke. To je pripomoglo k utrjevanju kulture stalnih izboljšav v podjetju, ki jih stranke opazijo in spoštujejo."
Avtor: SG |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vse pravice pridržane lognet © 2025 Postavitev spletnega mesta in gostovanje PROLOG d.o.o., Logatec 1990 - 2025 Brez sejnih piškotov ta spletna stran ne more delovati pravilno |